دلم شکسته

ღخونهـ تنهایےღ

یه خونهـ ے تاریک با دلے که شکستهـ

 

  امروز یه روز خیلی دردناک بود واسم پناه بردم به خاطراتتم تموم خاطره هام فقط همین پیاماست. هر رنگش برای یکیه شاید خاطراتشو پیدا کنه...


دلهای پاک خطا نمیکنند سادگی می کنند و امروز سادگی پاک ترین خطاهای دنیاست.


وقتی تنهاییم دنبال یه دوست میگردیم وقتی پیدایش کردیم دنبال عیب هایش می گردیم و وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هایش می گردیم و باز تنهاییم...


به سلامتی هر کی زدیم رفت!! بزنیم به سلامتی غم شاید اونم رفت!!!


وقتی دیر رسیدم و با دیگری دیدمت فهمیدم گاهی هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدن است.

 

زمانه بی رفیقان سخت و تلخ است دل بی دوست گویی پر زدرد است. خوشا با دوستان یک جا نشستن که دنیا بی رفیقان مثل قبر است...


نخواهم گل که گل بی اعتبار است تمام عمر گل فصل بهار است توراخواهم از گلهای عالم که بوی تو همیشه ماندگار است.

 

دلتنگم مثل مادر بی سوادی که دلش هوای بچش کرده ولی بلد نیس شماره بگیره...


بنویس ای سنگتراش عاقبت شدم فداش بنویس تا بدونه عمرمو میدم براش


به سلامتی دوست خوبی که مثل خط وسط جاده است تکه تکه میشه ولی بازم پا به پات میاد!!!


کنار خاطره ام بمان اگر نباشی دلم که هیچ, دنیایم هم تنگ می شود.


می نویسم دفتری با اشک و آه, در شبی تاریک و غمگین وسیاه , می نویسم خاطرات از روی درد تا بدانی دوریت با من چه کرد.

 

به من گفت برو گورت را گم کن و حالا هرروز با گریه دنبال قبر من میگردد!!! کاش آرام و پیش خودت زیر زبان می گفتی زبانم لال...


دیگر از وفا می ترسم... چند روز پیش سگ گله را با گرگی دیدم!!!


غمگینم مثل عکسی که در اعلامیه ترحیم... که حتی لبخندش دیگران را می گریاند...


هنوز رو خاکیم کسی یادمون نمی کنه وای به روزی که خاکمون کنند...


اگر خاطر کسی رو نتونستی از خاطرات پاک کنی بدون که همیشه تو خاطرشی.

 

غروب عاشقان رنگش طلاییست. گرچه آخرش مرگ و جداییست...


گر بپرسند آخرین نفست به یاد کیست گویم: به یاد کسی که بی وفایی در ذاتش نیست.


نگه داشتن عشق مثل نگه داشتن آب تو دست است. فکر میکنی تو دستاته اما وقتی دستاتو باز میکنی می بینی هیچی ازش نمونده  جز خیسی خاطرات...


____ _____ ______________ گاه میتوان برای عزیزی چند سطر سکوت یادگار گذاشت تا او در خلوت خود هر طور که خواست آن را معنا کند.


یادته زیر گنبود کبود دوتا رفیق بودن و کلی حسود؟؟؟ تقصیر همون حسودا بود که حالا " یکی بود و یکی نبود"

 

 

زندگی را اشکی بیش نمی دانم, پس بگذار با اشک چشمانم بنویسم دوستت دارم !!!

 

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا , فردا شدو باز هم گفتی فردا...

امروز دلم مانده و یک دنیا حرف, یک هیچ به نفع دل تو فردا...


دوستی حدیث عشق است و جدایی رسم طبیعت ولی به یاد هم بودن هدیه معرفت است.

 

لباسهایم که تنگ میشد می بخشیدم به دیگران ولی حالا دل تنگم را کسی هست؟؟

 

کلافه ام .... مانند مادری که دلش آغوش فرزندش را میخواهد اما دست ندارد.

 

عطرهای خوب, شیشه خالیشان هم بعد سالها بو میدهد مثل جای خالی تو...

 

به سلامتی کسی که آنقدر یاد شیم که یاد خدا بودیم نصف بهشت مال من بود.

 

ای بی وفا رسم وفا از غم نیاموزی چرا؟؟ غم با همه ی بی رحمیش هرشب به ما سر میزند.

 

ندیدن در مرام ما فراموشی نمی باشد. وفا این است که هر لحظه تورا در خاطرم دارم....


میگن به یار هر کی بخوابی خوابشو میبینی میمیرم برات تا همیشه ببینمت.


برایم در ردیف کسانی هستی که به قول نیما " یادت روشنم میدارد"


بهای دوست نه به زیبایی اوست نه به دارایی اوست تنها به وفاداری اوست.


با زندگی قهر نکن دنیا منت هیچکس را نمیکشد.


اگر کسی را دوست داری رهایش کن سوی تو برگشت از آن توست و اگر برنگشت از اول برای تو نبوده.

 

خداوندا نان را ازتو میخوریم وفرمان را از شیطان میبریم مارا ببخش...


مناجات شخصی با خدا: خدایا گناهم را نادیده بگیر همانگونه که دعاهایم را نشنیده گرفتی.!


شما که غریبه نیستید دیگه با عروسکام بازی نمیکنم بزرگ شدم برای خودم عروسکی شدم آنقدر که بازیم دادند...


تو کل زندگیم فقط یه اشتباه کردم و اونم تکرار اشتباهاتم بود.


به سلامتی پسری که وقتی تو خیابون یه دختر نازو خوشگل میبینه بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه اگه اخرشم باشی انگشت کوچیکه عشقم نیستی..

 

 چه آسان تماشاگر سبقت پانیه هاییم و به عبورشان می خندم. چه آسان لحظه ها را به کام هم تلخ می کنیم و چه ارزانبه اخمی می فروشیم, لذت با هم بودن را چه زود دیر میشود و نمیدانیم که فردا می آید و شاید ما نباشیم.

 

کی بود به رعنایی ما... کی شد به رسوایی ما.... دمت گرم خدا

 

انگار داروخانه هم می داند زخم خورده ایم که همیشه باقیمانده پولمان را چسب زخم می دهد.

 

یقین داشته باش روزی پروانه می شویم. بگذار روزگار هر چه میخواهد پیله کند.


بهترین دوست خواهی بود, حتی اگر سختی راه, چشمانت را از من دور کند و بهترینی حتو بارانی اگر طنین صدایت بگوش من نرسد.

 

فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی انسانها کافیست به نگاه او میسپارمت...

 

اونی که واقعا تورو دوست داره به ساز آرام بودنت کفایت میکند و هرگز از تو نمیخواهد رقاصک سازش باشی.

 

نعمتهای آسمان همیشه برف وباران و نور نیست, گاهی خداوند دوستانی را برما نازل میکند از جنس آسمان به زلالی باران, به سفیدی برف و روشنایی نور.


شلوارتم از نوع بی کش که مجبور باشی دودستی نگهم داری.


از چارلی چاپلین پرسیدند: خوشبختی چیست؟ گفت فاصله این بدبختی تا بدبختی دیگر

 

دیگر احتیاجی به احتیاط نیست شکستنی ها شکست هرجور مایلید حمل کنید...

 

خدایا کفر نمیگویم پریشانم چه خواهی تو از جانم. مرا به آنکه خود خواهم اسیر زندگی کردی. خداوندا تو مسولی، خداوندا تو تنهایی و من تنها، تو یکتایی و بی همتا ولیکن من نه یکتایم نه بی همتا فقط تنهای تنهایم...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 7 تير 1392| 17:18 |MaHsHiD| |




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1




بوسه دات کام

ツکد لوگو عاشقانهツ





















ツCode style picturesツ
http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif